luni, 14 noiembrie 2011

Luni

E o noua nenorocita zi de luni. Abia reusesc sa-mi dezlipesc ochii de somn si vad cum langa pat sta intinsa o "curva", grasa galbena sticla de vin. Ma face sa-mi amintesc ca s-au terminat cele doua zile libere si  incepe "dezastrul". Ma ridic din pat, ma asez la calculator, imi aprind o tigara si incep sa "navichez". Imi pun cafea in marea mea cana si gandurile incep sa-mi umble prin minte. Ma gandesc ca poate e totusi o alta zi, o zi de weekend in care sa ma intind la vorbe cu diverse persoane aflate pe mess, insa nu e asa. E luni! Urasc aceasta zi. O urasc in fiecare saptamana cand ea isi face prezenta in viata mea. Urasc sa ma trezesc dimineata si cu atata mai mult inceputul de saptamana. Mereu ma gandesc cat de bine ar fi sa inceapa saptamana de marti, sau poate chiar de miercuri. Urasc lunea pentru ca-mi aminteste ca a mai trecut un weekend nenorocit plin de singuratate. Un weekend in care EA nu a fost in el si m-a lasat sa dau din nou cu ochii de "luni". Stii cat de urat e sa te trezesti si sa-ti dai seama ca ai inainte o noua saptamana, plina de munca, de vise, de ganduri, griji, speranta, nervi si zambete, o saptamana in care abia astepti sa se termine desii abia ce a inceput si mai mult de atat, te face sa crezi ca pana la sfarsitul ei jumatatea patului tau nu va mai fii ocupata doar de picioarele si mainile tale tolanite. Urasc lunea pentru ca m-a facut sa ma chinui pe aceasta nenorocita de lume.