duminică, 6 noiembrie 2011

Satul

Sunt satul de tot ce e in jurul meu. Sunt satul de vecinii ce-mi urla mereu la geam sa dau muzica mai incet. Satul de ala de vis-a-vis ce in fiecare dimineata la ora 8 tipa la nevasta'sa ca nu i-a calcat camasa. Satul de ai mei ce mereu ma intreba cand am de gand sa-mi fac un rost in viata. Frate, chiar nu intelege nimeni ca si daca mi se tot repeta atat, tot n-am sa fac ce vor ei? Chiar nu pricep ca nu fac decat sa ma sature de ei si de toate cacaturile lor? M-am saturat de asteptate, de stres, de ganduri si grijile ce ma apasa zi de zi. M-am saturat sa ma gandesc la o viata mai buna, cum m-am saturat sa mai gandesc ca undeva in lumea asta, jumatatea mea exista. Ma trezesc tot mai satul de gandul, ca poate intr-o zi jumatatea patului meu va fi ocupat de EA. Si da, m-am saturat si de tine. Tu cel ce citesti aberatiile mele.