luni, 31 octombrie 2011

Strain la tine "acasa"

Te-ai simtit veodata strain de aceasta lumea? Ai simtit vreodata ca nu este locul tau aici? Eu da! Ma uit in jurul meu si vad ca lumea ce e facuta pentru mine nu este aici. Vreau o lume plina de zambet, speranta, iubire, o lume cu oameni ce te intampina cu bunatatea lor. Inchid ochii si imi imaginez o lume fara razboaie, rautate, fara oameni ce urasc, oameni ce-si ranesc aproapele. Femeile ce-si abandoneaza copii doar pentru ca nu si doresc, copii ce-si macelaresc parinti si spun ca e binecuvantarea domnului, parinti ce-si dau copii afara din casa, toate astea sunt rupte din filmele horror. Nu, asta nu e lumea in care as vrea sa fiu. S-o ia dracu! O iau razna de multe ori si ma gandesc tot mai des daca bucatica mica de plumb, aflata in interiorul unei tevi, ma poate ajuta sa-mi intalnesc lumea la care visez. Nu, asta e pas slab facut atunci cand ingerii te parasesc si te lasa sa te ratacesti. N-am sa ma las ingenunchiat de raul din jurul meu. Cu putin timp in urma sa pasesc pe aceasca lume, sunt sigur ca am promis ca voi fi un luptator si voi rezista in aceasta lume. Nu-mi dau seama exact in acest moment ce voi face, dar sunt sigur ca o pot salva. Sunt sigur ca cine m-a trimis aici sa vad atatea si sa le intampin, nu m-a trimis doar pentru ca nu mai avea ce face cu mine. Am un drum de strabatut si o intreaca lume de cunoscut. Sper ca intr-o zi dar intr-o alta viata, sa am ce povestii si mai sper ca aceasta lume sa fie doar o amintire.